Как да...?

излъчите на живо, популяризирате и измерите ефективността на стрийминга

Какво е стрийминг платформа?

Практически примери и функционалности

Стрийминг платформата е софтуерно решение или уеб базирано приложение, което приема и излъчва видео поток. Излъчваното съдържание може да се гледа в реално време и на запис, без да е необходимо сваляне на видеото. Всяка стрийминг платформа има различни възможности за конфигурация.

Научете повече

Как да излъчите на живо съдържание във Facebook

Ключът към създаването на Live Streaming публикация

Научете в няколко лесни стъпки как да излъчите на живо съдържание чрез Facebook Live и да достигнете до всичките си последователи и техните приятели [...]

Научете повече

Дигитални корпоративни комуникации

Как да да обединим екипа си около една цел в условия на пандемия? 

Според доклад на McKinsey очевидната препоръка за организационни лидери е споделяйте повече със служителите, дори и да не сте сигурни за бъдещето.

Научете повече

5 начина за персонализиране на стрийм от Zoom

Zoom е платформата, Вие сте стилистите

Както всяка платформа, предназначението на Zoom е технически да свърже всички участници. Съдържанието, механиката и стилистиката на онлайн събитието зависят от Вас.

Научете повече

Инструкции за участие в Zoom среща

Тези насоки имат за цел да помогнат на всички участници да се чувстват комфортно с функционалностите на Zoom. 

Zoom става все по-популярна платформа за провеждане на бизнес срещи, семинари и конференции. Представяме Ви как в няколко лесни стъпки да се чувствате уверени в платформата.

Научете повече

6 важни визии, които да включите в лайв стрийма

Допълнителната мултимедия обогатява съдържанието и помага на зрителят да знае всеки един момент какво се случва.

Често ни питат какви визии за излъчването на живо са необходими, на какви изисквания трябва да отговарят. Тази статия описва най-често използваните типове мултимедия, които се включват в стрийма.

Научете повече

Лайв стрийминг статистика | Facebook

С какви данни за гледаемост разполага Facebook като стрийминг платформа

3-2-1. Live сте. 56 гледащи, вече са 72-ма. Но кои са те? Колко време ще се задържи вниманието им? Три споделяния вече? Колко ли гледат на споделения линк?

Познато ли Ви е това чувство на любопитство към публиката от другата страна на екрана - онази така мистична част на зрителите, която не е пред очите Ви?

Научете повече

Как да изберете лайв стрийминг платформа?

Предимства и недостатъци на Facebook Live, YouTube Live и bg.live

Платформата за излъчване е като телевизионен канал, на който зрителите ще гледат. Но ако в телевизията всеки канал има програма от предавания, то при излъчването на живо платформата е свободен избор, който можете да направите спрямо техническите възможности на всяка платформа, както и според Вашите маркетинг ресурси и цели.
Научете повече

Какъв е процесът при излъчването на живо?

Лесна задача, която не изисква намеса и технически познания от Ваша страна

Ако за Вас излъчването на живо звучи като нещо познато, но същевременно забулено от някаква мистерия; като нещо сложно, a процесът сам по себе си – неясен, то тази статия цели да избистри всички стъпки за успешното отразяване на съдържание в реално време [...]

Научете повече

Как професионалистите представят презентации?

Така че дори и посетителите да следят стрийма

Отделили толкова време и внимание на презентацията, е важно да знаете как тя ще бъде визуализирана в излъчването на живо - чрез видеозаснемане или чрез включването ѝ като отделен източнк в стрийминга [...]

Научете повече

Излъчване на живо чрез Facebook Live 2020

Предимства и недостатъци

Facebook е оптималната платформа за комуникация с широк спектър от публики, които в забързания живот се спират, за да отделят време и внимание на пътя на скрол-а и да се превръщат в отдалечени зрители на събития [...]

Научете повече

Как да измерите ефекта от излъчване на живо?

Статистическите данни за разпространението и ангажираността към лайв стрийминга

Може да звучи скучно и суховато, но всъщност статистическите данни ще Ви покажат какъв е бил предизвикания зрителски интерес и ангажираност към видео стрийминга на събитието [...]

Научете повече

Видео маркетинг в реално времe

Постигане на емоционална връзка с потребителите

Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

Научете повече

6 начина за промотиране на излъчване на живо

...при положение че Facebook не позволява

Facebook Live е предпочитана платформа за излъчване на събития, целящи да достигнат до широки публики. И все пак носи своите предизвикателства по отношение на предварителната популяризация на предстоящия стрийминг, тъй като Facebook не позволява реклама на live постове [...]

Научете повече

Как да ангажирате чрез включване на LIVE Feed

Остроумни коментари, цитати, въпроси, снимки - всички тези форми на съдържание са връзката Ви със зрителите и тяхното отразяване дава гласност на самия пост. Ангажираността на онлайн зрителите може да бъде увеличена чрез придаване на стойност на нагласите и настроенията им посредством включване на публикации в стрийминга [...]

Научете повече

Контакти

STREAMER.BG
бул. Княз Александър Дондуков 18
1000 София
България

Поискайте оферта

Колко камери ще са необходими?
Ще има ли презентация?
Ще се включват ли дистанционни лектори?
На коя платформа ще се излъчва събитието?
Какъв ще е достъпът до излъчването?