Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!
Статистическите данни за разпространението и ангажираността към лайв стрийминга
Благодарение на статистическите данни ще можете да измерите каква е била ефективността на проведената кампания за популяризация на излъчването на живо. В тази връзка статистиката на гледаемостта може да е компасът, даващ Ви ориентир за провеждането и комуникацията на последващи излъчвания.
За да извлечете подробни данни, поискайте от стрийминг агенцията различни линкове за вграждане за всяка медия, в която ще публикувате плейър със събитието. В последствие ще можете да получите подробна статистика за всеки вграден плейър.
Данните относно честотата на възпроизвеждане на видеосъдържанието дават информация за броя потребители, забелязали и съответно кликнали върху излъчваното събитие. Данните, които ще получите тук, се влияят основно от няколко ключови фактора:
Софтуерите/уеб услугите, съставящи детайлна статистика за посещението на уебстраници, като Google Analytics, отчитат онлайн поведението на посетителите на база IP адрес. Всяко посещение от един IP адрес се отчита като една уникална сесия.
При организация на вътрешно-фирмени събития е много вероятно всички онлайн зрители да ползват един и същи IP адрес и да бъдат отчетени като един зрител. В тези случаи, най-добре е да се вземе предвид броя презареждания като приблизителен ориентир за гледаемостта на събитието.
При провеждане на излъчвания, насочени към организации и компании, ползващи един IP адрес, Ви съветваме да ограничите стрийминга чрез форма за регистрация, благодарение на която ще знаете точния брой зрители.
Средната продължителност на гледане обединява всички гледания на видео стрийминга, независимо дали са продължили 1 секунда или над 60 мин.
Опитът показва, че немалко зрители спират видео стрийминга в този промеждутък от време. В тази връзка Ви съветваме да поискате статистика за средната продължителност на гледане, изключваща гледалите под 10 секунди.
За да добиете представа с каква продължителност видео излъчването е най-често гледано, поискайте справка, описваща най-често срещаните интервали на гледане. Поискате и визуална графика, за да добиете яснота относно вниманието на зрителите, съответстващо на продължителността на гледане.
В случай че боравите със софтуер/уеб услуга за съставяне на детайлна статистика за посетителите на Вашия сайт, сравнете дали трафикът на сайта Ви в деня на излъчването на живо се е увеличил спрямо други дни, в които няма специални кампании.
Излъчването на живо често е единственото средство за отдалечени публики да съпреживеят случващото се. Информацията относно местоположението на онлайн зрителите може да Ви даде насока относно успешността на рекламните и маркетинг кампании по райони.
Препоръчваме Ви да поискате статистика на гледаемостта около 1 седмица след провеждането на събитието, тъй като интересът към видео излъчването не приключва с края на събитието. В някои случаи, като например - допълнителна комуникация относно наличния стрийминг - гледанията след събитието могат да доближат като стойности гледанията на живо.
За да имате истинска полза от статистиката, преди старта на комуникационната кампания си поставeте конкретни цели. Колкото по-точни стойности поставите, толкова по-измерима ще е ефективността от проведения видео стрийминг.
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!