Видео маркетинг в реално времe

Видео маркетинг в реално времe

Постигане на емоционална връзка с потребителите

Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

"Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas." [...]

DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

"Конференцията DigitalKidZ придобива все по-голяма популярност в национален мащаб, за съжаление е твърде сложно да я изнесем организационно в градовете извън столицата – 12 лектора и 10 работилници за деца биха оскъпили излишно процеса [...]

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

"Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна" [...]

Как става излъчването на живо

Как става излъчването на живо

Лесна задача, която не изисква намеса и технически познания от Ваша страна

Ако за Вас излъчването на живо звучи като нещо познато, но същевременно забулено от някаква мистерия; като нещо сложно, a процесът сам по себе си – неясен, то тази статия цели да избистри всички стъпки за успешното отразяване на съдържание в реално време [...]

Как да измерите ефекта на стрийминг кампания

Как да измерите ефекта на стрийминг кампания

Статистическите данни, които ще Ви дадат яснота относно ефективността на стрийминга

Може да звучи скучно и суховато, но всъщност статистическите данни ще Ви покажат какъв е бил предизвикания зрителски интерес и ангажираност към стрийминга на събитието [...]

Как да създадете Facebook Live публикация

Как да създадете Facebook Live публикация

Ключът към излъчване във Facebook

Научете в няколко лесни стъпки как да излъчите на живо съдържание чрез Facebook Live и да достигнете до всичките си последователи и техните приятели [...]

Излъчване на живо чрез Facebook Live

Излъчване на живо чрез Facebook Live

Tолкова много предимства и няколко недостатъка

Facebook е оптималната платформа за комуникация с широк спектър от публики, които в забързания живот се спират, за да отделят време и внимание на пътя на скрол-а и да се превръщат в отдалечени зрители на събития [...]


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!