За шаха, контент маркетинга и лайв стрийминга

За шаха, контент маркетинга и лайв стрийминга

или как да създадете полезна връзка между специалисти и виртуози

Контент маркетингът, както играта на шах, се уповава на теория и стратегия. Контент маркетингът, също както играта на шах, е действен и примери от практиката на водещи специалисти и виртуози могат да спомогнат за постигането на търсените резултати. Но възможно ли е да свържете специалисти и виртуози именно в стихиен момент по един дискретен начин, който няма да ги притесни или затрудни?

Как става излъчването на живо

Как става излъчването на живо

Лесна задача, която не изисква намеса и технически познания от Ваша страна

Ако за Вас излъчването на живо звучи като нещо познато, но същевременно забулено от някаква мистерия; като нещо сложно, a процесът сам по себе си – неясен, то тази статия цели да избистри всички стъпки за успешното отразяване на съдържание в реално време [...]

Как да измерите ефекта на стрийминг кампания

Как да измерите ефекта на стрийминг кампания

Статистическите данни, които ще Ви дадат яснота относно ефективността на стрийминга

Може да звучи скучно и суховато, но всъщност статистическите данни ще Ви покажат какъв е бил предизвикания зрителски интерес и ангажираност към стрийминга на събитието [...]

Излъчване на живо чрез Facebook Live [обновена]

Излъчване на живо чрез Facebook Live [обновена]

Предимства и недостатъци

Facebook е оптималната платформа за комуникация с широк спектър от публики, които в забързания живот се спират, за да отделят време и внимание на пътя на скрол-а и да се превръщат в отдалечени зрители на събития [...]

Как да създадете Facebook Live публикация

Как да създадете Facebook Live публикация

Ключът към излъчване във Facebook

Научете в няколко лесни стъпки как да излъчите на живо съдържание чрез Facebook Live и да достигнете до всичките си последователи и техните приятели [...]

Видео маркетинг в реално времe

Видео маркетинг в реално времe

Постигане на емоционална връзка с потребителите

Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

"Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas." [...]

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

"Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна" [...]

DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

"Конференцията DigitalKidZ придобива все по-голяма популярност в национален мащаб, за съжаление е твърде сложно да я изнесем организационно в градовете извън столицата – 12 лектора и 10 работилници за деца биха оскъпили излишно процеса [...]

Как да промотирате Facebook Live събитие?

Как да промотирате Facebook Live събитие?

...при положение че Facebook не го позволява

Facebook Live е предпочитана платформа за излъчване на събития, целящи да достигнат до широки публики. И все пак носи своите предизвикателства по отношение на предварителната популяризация на предстоящия стрийминг, тъй като Facebook не позволява реклама на live постове [...]


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!