Всяко съдържание, носещо полезност или развлекателност, има силата да заговори своите аудитории
Излъчването на живо на маркетинг активациите имат силата да привличат, ангажират и вдъхновяват. Вижте как брандовете иползват стрийминга за маркетинг цели.
Първи стъпки в провеждането на уебинари
Уебинарите са ефикасен метод да стигнете до Вашите потребители без да Ви е необходимо да организирате физическо събитие и да се занимавате с цялостната му организация
Live shopping (e-commerce) представлява новаторски видео формат, който обединява демонстрация на продукти и незабавни онлайн продажби. Видеото включва overlay с изображения на съответните продукти, позволявайки на зрителите да направят покупка, като кликнат върху тях, без да напускат видеото.
Live Shopping кампаниите ще се превърнат ли в гореща тенденция в онлайн продажбите? Освен че са ангажиращи и градят доверие, те носят директни печалби на ритейлърите.
Видеото, със своята способност да предаде емоции и да привлече внимание, е сред най-мощните инструменти за комуникация, а когато добавите и елементът "на живо", създавате по-голяма автентичност и ангажираност.
Практически примери и функционалности
Стрийминг платформите представляват софтуерни решения или уеб базирани приложения, които позволяват гледане на излъчваното съдържание както в реално време, така и на запис, без да налагат сваляне на видеото.
Ключът към създаването на Live Streaming публикация
Научете в няколко лесни стъпки как да излъчите на живо съдържание чрез Facebook Live и да достигнете до всичките си последователи и техните приятели [...]
Как да да обединим екипа си около една цел в условия на пандемия?
Разберете за какви цели можете да използвате видеоконферентни връзки, говорейки за корпоративни комуникации
Zoom е платформата, Вие сте стилистите
Както всяка платформа, предназначението на Zoom е технически да свърже всички участници. Съдържанието, механиката и стилистиката на онлайн събитието зависят от Вас.
Тези насоки имат за цел да помогнат на всички участници да се чувстват комфортно с функционалностите на Zoom.
Zoom става все по-популярна платформа за провеждане на бизнес срещи, семинари и конференции. Представяме Ви как в няколко лесни стъпки да се чувствате уверени в платформата.
Допълнителната мултимедия обогатява съдържанието и помага на зрителят да знае всеки един момент какво се случва.
Често ни питат какви визии за излъчването на живо са необходими, на какви изисквания трябва да отговарят. Тази статия описва най-често използваните типове мултимедия, които се включват в стрийма.
С какви данни за гледаемост разполага Facebook като стрийминг платформа
3-2-1. Live сте. 56 гледащи, вече са 72-ма. Но кои са те? Колко време ще се задържи вниманието им? Три споделяния вече? Колко ли гледат на споделения линк?
Познато ли Ви е това чувство на любопитство към публиката от другата страна на екрана - онази така мистична част на зрителите, която не е пред очите Ви?
Предимства и недостатъци на Facebook Live, YouTube Live и bg.live
Лесна задача, която не изисква намеса и технически познания от Ваша страна
Ако за Вас излъчването на живо звучи като нещо познато, но същевременно забулено от някаква мистерия; като нещо сложно, a процесът сам по себе си – неясен, то тази статия цели да избистри всички стъпки за успешното отразяване на съдържание в реално време [...]
Така че дори и посетителите да следят стрийма
Отделили толкова време и внимание на презентацията, е важно да знаете как тя ще бъде визуализирана в излъчването на живо - чрез видеозаснемане или чрез включването ѝ като отделен източнк в стрийминга [...]
Предимства и недостатъци
Facebook все още една от най-посещавани социални мрежи и голяма част от live излъчванията са концентрирани е нея. Научете повече за излъчването на живо във facebook в тази статия
Статистическите данни за разпространението и ангажираността към лайв стрийминга
Може да звучи скучно и суховато, но всъщност статистическите данни ще Ви покажат какъв е бил предизвикания зрителски интерес и ангажираност към видео стрийминга на събитието [...]
Постигане на емоционална връзка с потребителите
Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.
...при положение че Facebook не позволява
Facebook Live е предпочитана платформа за излъчване на събития, целящи да достигнат до широки публики. И все пак носи своите предизвикателства по отношение на предварителната популяризация на предстоящия стрийминг, тъй като Facebook не позволява реклама на live постове [...]
Остроумни коментари, цитати, въпроси, снимки - всички тези форми на съдържание са връзката Ви със зрителите и тяхното отразяване дава гласност на самия пост. Ангажираността на онлайн зрителите може да бъде увеличена чрез придаване на стойност на нагласите и настроенията им посредством включване на публикации в стрийминга [...]
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!