Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!
...при положение че Facebook не позволява
Основното предимство на Live стрийминга, предлаган от Facebook, несъмнено е широкия обхват. Излъчваното на живо видео съдържание се ранкира по-високо от всеки друг тип съдържание и се възпроизвежда в нюзфийда на последователите:
За съжаление, именно лайв излъчванията са вероятно единственият формат, който не може да бъде рекламиран.
Предвид съществуващите ограничения, Ви препоръчваме следните техники за популяризация на предстоящ стрийминг:
7 дни преди самото събитие Facebook позволява да създадете Live публикация. Така последователите Ви ще знаят, че в планирано време ще излъчите съдържание на тема, описана в текста на поста. Именно на мястото на тази публикация ще започне самото излъчване.
Live публикация може да бъде създадена единствено на бизнес страница и съдържа:
При излъчване на живо във Facebook, съдържанието получава по-висок ранг и се класира по-напред от друго съдържание. И все пак само записалите се получават известие (notification), когато сте Live. За да осигурите по-широка публичност, приканете последователите си да се запишат за получаване на известия при излъчване на живо.
"Boost unavailable" - за съжаление Facebook не позволява промотирането на Live публикацията. Eдинствените възможности, които стоят пред Вас, са споделянето ѝ на други страници и създаване на свързани публикации, които да стигат до желаните аудитории, да служат за създаване на една пълна картина около самото събитие и да:
Насочващите към предстоящото излъчване постове могат да бъдат:
Вече създадена Live публикация може да се споделя на всякaкъв тип Facebook страници:
Спорелете Live публикацията на страници, чрез които ще достигнете целевите Ви аудитории. Партньори на събитието биха могли да бъдат допълнителен канал за разширяване обхвата на събитието.
При безпроблемно започване на излъчването, съдържанието ще се възпроизведе в същия пост, така че не е необходимо повторно споделяне на публикацията.
За акцентиране върху събитието закачете поста и той ще е на първа позиция на страницата Ви.
Чрез вграждане на Live публикацията на други платформи, като уебстраници и други социални мрежи (Twitter, LinkedIn и др.), увеличавате обхвата на поста и привличате вниманието и на аудитории, неползващи Facebook.
Помислете за всички възможни комуникационни канали и ги превърнете в дистрибуционен видеоканал за възпроизвеждане на стрийминга на събитието.
Кодът, генериран във Facebook e с размери 560 х 315 px, които можете да промените. Важно е да спазите пропорциите на плейъра (16:9) и ограниченията за ширина на целевата страница, в противен случай картината би се деформирала.
Макар и Live публикациите да имат предимство пред друг тип публикации, това не дава сигурност, че посланието Ви ще стигне до Вашия най-ценен кръг от вече създадени контакти.
Нюзлетър кампания с изпращане на покана за гледане на лайв излъчването във Facebook би имала пряк ефект върху популяризацията на стрийминга на събитието, неговото разпространение, споделяне и гледане, именно поради по-голямата ангажираност на вече привлечените публики.
Не трябва да се подценява и непрекия ефект от една такава кампания, изразяващ се в превръщане на мрежата Ви от контакти във Facebook последователи.
Описаните по-горе насоки са солидна база, на която можете да стъпите при комуникацията на стрийминга.
Експериментирайте и гледайте на популяризацията на излъчването във Facebook като на всяка една друга кампания, която изисква въображение и тестове с цел постигане на добри резултати.
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!