Споделен опит

за излъчването на живо като успешен инструмент за разпространение на съдържание

I AM AMAZING

За силата на обединението на цяла индустрия по време на криза

Това е една Amazing история за 10 български крафт бири, които се обединиха под една шапка, за да си помогнат в тези трудни за индустрията време. Поканихме организаторите на кампанията Ива Станоева и Велислав Бораджиев от All Channels да разкажат за нея. 

Научете повече

Човешкото лице на маркетинга

Излъчването на живо като отворен диалог и компас за потребителските настроения

Излъчването на живо (Live Streaming) все повече се сравнява с телевизия. Телевизия, в която няма ограничено ефирно време - своеобразна трибуна на различни гледни точки и мнения, на един истински и градивен диалог, в който няма "напудрени" кадри и непоканени участници. 

Научете повече

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории

Едно излъчване на живо към специалисти и потребители

"Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas." [...]

Научете повече

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

"Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна" [...]

Научете повече

DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една инициатива

Организация на микро ивенти чрез видео стрийминг

"Конференцията DigitalKidZ придобива все по-голяма популярност в национален мащаб, за съжаление е твърде сложно да я изнесем организационно в градовете извън столицата – 12 лектора и 10 работилници за деца биха оскъпили излишно процеса [...]

Научете повече

Контакти

STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България

Поискайте оферта