Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!
Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти
Дружеството Бош Термотехника e част от семейството на Бош и е водещ производител на системи за отопление и топла вода в световен мащаб. В рамките на ключова среща между Роберт Бош Термотехника и търговските им партньори в страната, бяха представени два нови продукта, влизащи на българския пазар.
Tази среща беше различна. За първи път в историята на компанията екипът на Бош Термотехника приложи иновативно решение за широко представяне на нови продукти - търговски представители от цялата страна бяха част от срещата чрез излъчване на живо.
Разговаряхме със Стефан Златев, търговски представител за Роберт Бош Термотехника по отношение на цялостната комуникация и обхват на търговската среща
За екипа на Бош Термотехника този проект е сам по себе си специален, тъй като за целия бранш е първото по рода си продуктово представяне чрез излъчване на живо. Видео маркетинг стратегията на Бош Термотехника досега се е ограничавала до качване на видеа в YouTube канала им. Те избират лайв стрийминга основно поради 3 причини:
1. Надмогване на ограниченията на залата:
Всяка зала има определен капацитет, който не може да бъде надвишен. Поради тази причина Бош Термотехника избра да достигне до всички търговски представители посредством излъчване на живо. В резултат на това, организираното представяне на новите продукти на Бош Термотехника има 514 гледания и достига до 2450 онлайн зрители.
2. Оптимизиране на човешки и финансови ресурси:
Всяка среща, свързваща представители от цяла България изисква организационни и финансови ресурси, съобразяване и съгласуване на място и време на провеждане, както и повтаряемост. Неколкократни срещи с един и същи сценариий: представяне на продуктите и техните спецификации, както и отговаряне на сходни въпроси.
3. Имидж на иновативна компания:
Освен спестяване на ценни ресурси като време и финансови разходи, чрез излъчване на живо Бош Термотехника представиха себе си като иновативна компания, следяща и използваща новите технологии, за да се свърже със свои представители и други заинтересовани от продуктовото им портфолио:
Срещата на Бош с представителите ѝ бе излъчена с: 2 динамични камери, които даваха близки планове на лектора и на участници от публиката, допълнителна статична камера заснемаше в общ план. Презентация в оригинално качество бе включена в лайв стрийминга. Режисьор на пулт се грижеше за смесването на картините, както и за доброто възпроизвеждане на звука.
Екипът на Bosch избра за платформа за пряко излъчване Facebook. Срещата се излъчи на фен страницата на компанията и бе споделяна от партньори на компанията.
За Стефан и екипа на Бош Термотехника излъчването на живо е инструмент, помагащ за създаването имидж на иновативна компания. Разбира се, излъчването на живо само по себе си нe носи ползи, ако не носи полезна информация, съобразена със целевите групи:
Използваната от STREAMER.BG технология осигурява създаването на моментален архив, който остава достъпен онлайн в рамките на 3 години:
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!