Това е една Amazing история за 10 български крафт бири, които се обединиха под една шапка, за да си помогнат в тези трудни за индустрията време. Поканихме организаторите на кампанията Ива Станоева и Велислав Бораджиев от All Channels да разкажат за нея.
Каузата I AM AMAZING е много специална, тъй като за пръв път 10 български пивовари се обединяват в името на една обща цел – да помогнат на засегнатите от коронакризата крафт бирени барове и магазини да оцелеят.
Бирите се продават единствено в крафт бирените барове и магазини, с което целим да подтикнем хората да ги потърсят и намерят именно на местата, които развиват бирената култура.
2. Механиката на събитието беше разговор в Zoom с определени хора и излъчване в YouTube канала на кампанията. Можете ли да ни разкажете как се спряхте на тези 2 канала и към кого бяха насочени?
Zoom e една от най-използваните видео платформи, която позволява лесен и удобен достъп на участниците. По тази причина ние решихме да проведем събитието именно там. В него взеха участие всички пивовари и собствениците на баровете и магазините. Те разказаха повече за каузата и разкриха подробности за Amazing бирите. Към разговора се присъединиха и журналисти, които имаха възможността да зададат своите въпроси към пивоварите.
3. Какви са резултатите от кампанията?
Събитието получи широк положителен отзвук и сме много щастливи, че успяхме да достигнем до толкова голяма аудитория. Все повече хора се запознават с инициативата и проявяват желание да я подкрепят. Вярваме, че успяхме да активираме любителите на хубава крафт бира да помогнат на местните барове и магазини в този тежък за тях период.
Предстои към каузата да се присъединяват още пивовари и крафт бирени барове, както и да представим новите бири от серията, които ще излязат на пазара съвсем скоро. Радваме се, че хората откликват толкова добре на кампанията и ако тенденцията се запази, можем да помислим за разгръщане на каузата I AM AMAZING в по-мащабен проект.
4. Какви съвети можете да дадете при организацията и популяризация на едно онлайн или хибридно събитие?
От гледна точка на организацията е важно да осигурим лесен и безпроблемен достъп на участниците до виртуалното събитие. От голямо значение е да имаме готовност за бърза реакция при настъпване на технически проблеми от всякакво естество. Напълно нормално е такива да се появяват, но организаторите трябва да работят максимално бързо по отстраняването им.
5. Все по-често събитията са в хибриден или онлайн формат, според Вас тази тенденция ще се задържи ли след отшумяване на епидемията?
Определено живият контакт липсва на всички ни и нищо не би могло да замени усещането за директна комуникация „лице в лице“. Въпреки това технологиите ни предоставят чудесни възможности, от които е съвсем естествено да се възползваме.
Едно хубаво нещо, което научихме в следствие на пандемията, е да използваме по-умно времето си и да прибягваме по-често до технологичните удобства, с които разполагаме. Смятам, че тази тенденция ще се запази и след края на пандемията.
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!