01.03.2021 5 мин.

5 начина за персонализиране на стрийм от Zoom

Zoom е платформата, Вие сте стилистите

Светът се промени само за миг. Беше вчера, когато бизнес срещите бяха преобладаващо лице в лице, а на видеоконферентните връзки се гледаше като на алтернативен комуникационен канал. И ето ни и днес, всякакъв тип събития - от оперативки до големи форуми - събират участници в Zoom и се излъчват към други платформи.

Zoom не дава особена гъвкавост за включване на допълнителни визии в самата платформа. Чрез специализиран стрийминг софтуер може да се наслагва съдържание върху видео сигнала от Zoom. Смесеният материал ще бъде видим в излъчването на живо, което се случва към друга платформа (Facebook, YouTube, Vimeo и др.)

1. Ключова визия

Интрото на стрийма е визитната картичка на събитието - то носи представителност и информира кой е организаторът, коя е темата. 

Форматът може да е снимка или видео. Информацията, която носи е може да е най-различна. Все пак препоръчваме да съдържа:

  • Име на събитието
  • Организатор
  • Участници
  • Countdown
Пример: European Parliament Webinar

2. Плочки с имена

При Zoom връзка имената на участниците са винаги изписани, но те нямат "личност".  

Плочките, съобразени със стилистиката на събитието/бранда правят впечатление и говорят за професионализъм и сериозно отношение. 

Те най-често включват: 
  • Име
  • Длъжност
  • Лого 
Пример: Ratio Webinar

3. Подложка за презентация

В стрийма лекторът не е "физически" разделен от презентацията. Чест метод за визуализация е PiP ("picture in picture") и съответно подложките дават консистентност.

Вариантите са визуализация са много, но препоръчителните са:

  • Основа с цветовете на събитието
  • Лого
Пример: Oriflame Webinar

4. Overlay

Zoom все още не позволява брандинг на събитието, но при стрийм към друга платформа, може да се наложи визия, която да придаде отличителност на събитието.

5. CTA

Има ли нещо, което желаете зрителите да направят? Да зададат въпрос, да Ви последват, да си купят пожелателен билет? 

Материалите, които могат да се включат зависят единствено от Вашето въображение. Те могат да бъдат анимирани и статични.
Пример: Ratio Webinar

Представихме Ви основните инструменти за брандиране на Zoom събитие. Съществуват още безброй възможности и изразни средства в дигитална среда, които дори все още да не са представени никъде. С премереност, целесъобразност и мисъл всяко Zoom събитие може да носи своя уникален облик.

Таисия

Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!

Контакти

STREAMER.BG
бул. Княз Александър Дондуков 18
1000 София
България

Поискайте оферта

Колко камери ще са необходими?
Ще има ли презентация?
Ще се включват ли дистанционни лектори?
На коя платформа ще се излъчва събитието?
Какъв ще е достъпът до излъчването?