Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!
Live shopping (commerce) е иновативен видео формат, който комбинира продуктово представяне и непосредствени онлайн продажби. Като overlay във видеото се показват визии на самите продукти и кликвайки върху тях зрителят може да направи покупка без да излиза от видеото.
Според McKinsey продажбите от live-commerce инициативи могат да достигнат между 10 - 20% дял от електронната търговия.
В същността на лайв шопинга е продуктовото представяне. То улеснява потребителя в усилието му да избере подходящия продукт и ускорява процеса на вземане на решение за покупка. Вместо да търси публикации, да гледа множество видеоклипове, да разглежда десетки снимки, можете да предоставите цялата небходима информация за няколко минути по време на предаване на живо.
Live shopping-ът предоставя интерактивност и възможности за ангажиране в реално време. Коментари на живо, въпроси, анкети и други интерактивни функции увеличават ангажираността на зрителите и ги свързват с марката. В случай че сте забравили информация, важна за потребителите, е много вероятно да бъде поставена като въпрос от тях по време на излъчването на живо.
Потребителите, които пазаруват по този начин връщат продуктите с до 40% по-рядко в сравнение с традиционните канали за електронна търговия.
Live shopping кампаниите са освен всичко друго още един вид съдържание, който можете да добавите към цялостната си маркетингова стратегия. Колкото по-богата палитра от формати предлагате, толкова по-разнообразно ще е за клиентите Ви.
Live shopping е повече от нова технология. Той е еволюция в начина, по който марките и потребителите взаимодействат. Освен това съчетава удоволствието от реалното пазаруване с удобствата на виртуалния свят.
Всяко съдържание, носещо полезност или развлекателност, има силата да заговори своите аудитории
STREAMER.BG
ул. Искър 33
1000 София
България
Вашето запитване беше изпратено успешно!