6 важни визии, които да включите в лайв стрийма
Допълнителната мултимедия обогатява съдържанието и помага на зрителят да знае всеки един момент какво се случва.

1. Ключова визия
Обикновено съдържа:
- Име на събитието
- Дата и час
- Локация
- Лога на организатори и партньори

Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
За какво ни е необходима?
- Ключавата визия е най-вече необходима за създаване на лайв публикация. Лайв публикацията е пост в социалните мрежи (Facebook, YouTube) или на специализирана стрийминг платформа (STREAMER Live, Vimeo), съдържащ информация за събитието. На мястото на същата публикация се възпроизвежда видео, веднага щом излъчването на живо започне. Спрямо платформата на излъчване той може да създаден няколко месеца до няколко дни по-рано.
Елементите на лайв поста са:
- Име на събитието
- Описание
- Дата и начален час
- Ключова визия на плейъра
2. Ключова визия за лендинг страница (опционално)
Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
Информация:
- Име на събитието
- Акценти
- Програма
- Списък с лектори
- Лога на организатори/партньори
За какво ни е необходима?
При наличие на лендинг страница, помислите за композицията между двете ключови визии. Тази на плейъра се наслагва върху визията за лендинг страницата.

3. Ключова визия с Countdown

- Поставя в началото на стрийма и отброява минутите до самия старт
- Използва се, за да се спечели време, докато се съберат повече зрители
- При евентуално забавяне на връзката със стрийминг сървърите, броячът предотвратява отрязването на началото
Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
4. Плочки с имена
Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
Дизайн: поставят се в полето, в което ще се виждат на FullHD, останалата част от визията е с прозрачност
Информация:
- Име
- Длъжност
- Лого
5. Подложка за презентация

Технически изискания:
Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
Дизайн: предвижда се свободно място за презентацията спрямо формата ѝ, както и за лектора
6. CTA (Call-to-action)
Визуалната комуникация е по-забележима по отношение на очакването зрителят да направи нещо. Затова съветваме да представите визуално призиви от всякакъв тип като гласуване, задаване на въпроси, дарение или друго.

Размер: FullHD
Пропорция: 16:9
Дизайн: поставят се в полето, в което ще се виждат на FullHD, останалата част от визията е с прозрачност
Тази статия цели да опише най-честите сценарии за включване на допълнително съдържание. Спрямо характера на Вашето събитие можете да надграждате и променяте. За доставчици като нас е важно визиите да са в правилен формат и да имаме технически сценарий, в който е описан кога кое следва.
Насреща съм да отговоря на въпросите Ви
Таисия
Не изпускайте нищо интересно!
Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно
Нищо повече, нито по-малко : )
Запиши ме!

Как да изберете лайв стрийминг платформа?
Предимства и недостатъци на Facebook Live, YouTube Live и STREAMER.BG

Какъв е процесът при излъчването на живо?
Лесна задача, която не изисква намеса и технически познания от Ваша страна
Ако за Вас излъчването на живо звучи като нещо познато, но същевременно забулено от някаква мистерия; като нещо сложно, a процесът сам по себе си – неясен, то тази статия цели да избистри всички стъпки за успешното отразяване на съдържание в реално време [...]