01.03.2021 5 мин.

5 начина за персонализиране на стрийм от Zoom

Zoom е платформата, Вие сте стилистите

Светът се промени само за миг. Беше вчера, когато бизнес срещите бяха преобладаващо лице в лице, а на видеоконферентните връзки се гледаше като на алтернативен комуникационен канал. И ето ни и днес, всякакъв тип събития - от оперативки до големи форуми - събират участници в Zoom и се излъчват към други платформи.

Zoom не дава особена гъвкавост за включване на допълнителни визии в самата платформа. Чрез специализиран стрийминг софтуер може да се наслагва съдържание върху видео сигнала от Zoom. Смесеният материал ще бъде видим в излъчването на живо, което се случва към друга платформа (Facebook, YouTube, Vimeo и др.)

1. Ключова визия

Интрото на стрийма е визитната картичка на събитието - то носи представителност и информира кой е организаторът, коя е темата. 

Форматът може да е снимка или видео. Информацията, която носи е може да е най-различна. Все пак препоръчваме да съдържа:

  • Име на събитието
  • Организатор
  • Участници
  • Countdown

Пример: European Parliament Webinar

2. Плочки с имена

При Zoom връзка имената на участниците са винаги изписани, но те нямат "личност".  

Плочките, съобразени със стилистиката на събитието/бранда правят впечатление и говорят за професионализъм и сериозно отношение. 

Те най-често включват: 
  • Име
  • Длъжност
  • Лого 

Пример: Ratio Webinar

3. Подложка за презентация

В стрийма лекторът не е "физически" разделен от презентацията. Чест метод за визуализация е PiP ("picture in picture") и съответно подложките дават консистентност.

Вариантите са визуализация са много, но препоръчителните са:

  • Основа с цветовете на събитието
  • Лого

Пример: Oriflame Webinar

4. Overlay

Zoom все още не позволява брандинг на събитието, но при стрийм към друга платформа, може да се наложи визия, която да придаде отличителност на събитието.

5. CTA

Има ли нещо, което желаете зрителите да направят? Да зададат въпрос, да Ви последват, да си купят пожелателен билет? 

Материалите, които могат да се включат зависят единствено от Вашето въображение. Те могат да бъдат анимирани и статични.

Представихме Ви основните инструменти за брандиране на Zoom събитие. Съществуват още безброй възможности и изразни средства в дигитална среда, които дори все още да не са представени никъде. С премереност, целесъобразност и мисъл всяко Zoom събитие може да носи своя уникален облик.

Blog autor Taisiya Ailleurs

Как мога да Ви бъда полезна?
С радост ще Ви отговоря!
Таисия


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!

За шаха, контент маркетинга и Live streaming-a

За шаха, контент маркетинга и Live streaming-a

...или как да създадете полезна връзка между специалисти и виртуози

Контент маркетингът, както играта на шах, се уповава на теория и стратегия. Контент маркетингът, също както играта на шах, е действен и примери от практиката на водещи специалисти и виртуози могат да спомогнат за постигането на търсените резултати. Но възможно ли е да свържете специалисти и виртуози именно в стихиен момент по един дискретен начин, който няма да ги притесни или затрудни?

Как професионалистите представят презентации?

Как професионалистите представят презентации?

Така че дори и посетителите да следят стрийма

Отделили толкова време и внимание на презентацията, е важно да знаете как тя ще бъде визуализирана в излъчването на живо - чрез видеозаснемане или чрез включването ѝ като отделен източнк в стрийминга [...]