Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

Излъчване на живо: Овергаз

Овергаз* бе поканен на годишната партньорска среща на BOSCH да представи възможностите на програмата DESIREE Gas пред представители на сектора. Програмата предлага 20% безвъзмездно финансиране при газификация на дома и е насочена към всички домакинства.

Именно тази среща позволи на Овергаз да разкаже за програмата на едно от свързащите ги звена с крайните потребители, а именно търговци и инсталатори.  Един от важните източници на информация при взимане на дългосрочни решения, като избор за отопление на дома, са специалистите, чието мнение се ползва с голямо доверие.

Едно събитие - няколко целеви аудитории:

Освен до присъстващите на място специалисти, информацията достигна и до отдалечени аудитории. Чрез излъчването на живо информационната кампания за безвъзмездна помощ при газификация на дома разшири обхвата си и достигна в реално време до други две ключови целеви аудитории:

- Домакинства: излъчването на живо бе публикувано в блога на Овергаз, който е полезно четиво за потребителите, които желаят да направят информиран избор относно отоплението в дома си

- Други специалисти: лекцията бе допълнително излъчена на фен страницата на BOSCH Термотехника, която има за цел да информира нейните партньори относно новостите при отоплителните системи

Достигане до няколко целеви групи чрез лайв стрийминг

Oт решението до изпълнението:

Даниела Игнатова, Главен Eксперт "Социални медии & Онлайн маркетинг", сподели, че излъчването на живо е комуникационен инструмент, който се допълва с маркетинг стратегията на компанията. Лесен за изпълнение, видео стриймингът ангажира вниманието и помага за изграждането на имидж на иновативна компания.

Услугата е лесна за използване, качеството е отлично и е доказано ефективен начин за достигане и ангажиране на целевите аудитории.

1. Лесно е:

Според думите на Даниела, видео стриймингът, поверен на специалисти, не изисква допълнителни времеви ресурси.

За предаване на информация в реално време е необходимо: 1) съдържание, което да заговаря целевите аудитории и 2) интернет свързаност на мястото на провеждане. За всичко друго – видеозаснемане, смесване на сигнала, и техническите стъпки при възпроизвеждането на видеосигнала - се грижи изпълнителя.

2. Качествено е:

Както към всяко видеосъдържание, независимо дали е телевизионно предаване или видеоклип, така и към излъчването на живо зрителите изискват добра картина и чист звук. В противен случай гледането би било асоциирано единствено с неприятно преживяване и дразнение. За постигане на приятно и поглъщащо зрителско преживяване събитието на Овергаз бе предадено посредством 3 камери, предаващи различни гледни точки, като картините от тях се смесваха в реално време от режисьор на пулт.

услуга: излъчване на живо

3. Достига широка публичност:

Излъчването на живо позволява на всеки, независимо от неговото местоположение, да бъде част от случващото се на момента. Ефектът от изнасянето на презентацията на Овергаз надхвърли в десетки пъти броя присъстващи в залата:

До момента сме достигнали аудитория от близо 4000 души, като тази цифра включва както гледалите live stream-a, така и тези до които сме достигнали чрез постове в социалните мрежи и записа от живото излъчване

4. В синхрон с комуникационната стратегия на Овергаз:

Излъчването на живо се възприема от екипа на Овергаз като допълнителен метод за комуникация с широк кръг от потребители. А именно в комуникацията се крие ключа към разкриване на възможностите, които компанията предлага:

Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas.

      5. Създава имидж на иновативен бранд:

      Повлияни от новите тенденции, BOSCH и Овергаз съвместно взеха решение да изнесат представянията си извън рамките на залата и да ангажират отдалечени аудитории.

      Живото излъчване на представянето на програма DESIREE Gas бе поредната възможност за съвместна инициатива с нашите партньори от BOSCH Термотехника България да реализираме новаторски проект, нещо, което други компании от сектора не са правили.

      6. В крак е с потребителските предпочитания за представяне на информация:

      Видеосъдържанието е по-лесно за възприемане и разбиране, също така е по-привличащо зрителското внимание. Излъчването на живо достига до повече зрители и ангажира повече – според статистики на Facebook живото предаване се гледа с 3 пъти по-дълга продължителност в сравнение с видео на запис:

      Това бе нашето първо „live” излъчване. Следвайки световните тенденции и предпочитания на аудиториите към съдържание, планираме все по-често да използваме видео формата и неговата „жива“ версия в нашата комуникация.
      ангажираност чрез излъчване на живо

      7. Допълнително разпространение чрез пост-кампания:

      7.1. При прякото излъчване на информационни кампании и продуктови представяния видео архивът е неотменна услуга, предлагайки качествено и ангажиращо съдържание на бъдещи потребители. Представянето на DESIREE Gas е на разположение в блога на Овергаз за посетителите, черпещи информация оттам.

      7.1.  YouTube библиотека

      Овергаз развива видео маркетинг стратегия чрез поддържане на корпоративен YouTube канал. Запис от живото предаване се използва за изпълнение на маркетинг целите на канала:

      Като част от онлайн комуникацията си развиваме YouTube канал, в който се стараем да предлагаме полезна и интересна информация, свързана с повишаването на комфорта в българския дом... Голям плюс е и възможността за получаване на копие от живото излъчване, което може да се използва допълнително с маркетингова цел.

      Съветите на Овергаз по отношение на лайв стрийминга:

      В технологичния ни свят, характерен с дигиталното multi-screen поведение, бързия интернет и все по-големите пакети с мобилен интернет в месечните мобилни планове, излъчването на живо е ефективен метод за комуникация на бизнеса с таргет групите си. Звучи лесно и е така, единствено трябва да се вземат предвид високите очаквания на потребителите спрямо добро визуално изпълнение без странични шумове, лоша картина или пропадане на излъчване на живо:

      Live streaming-ът е един от най-съвременните и адекватни начини за комуникация с целевите аудитории на вашия бизнес. Преди това обаче се уверете, че сте намерили надежден партньор (доставчик на услугата) в това приключение и отделете достатъчно време в началото, за да уточните подробностите. Със сигурност бихме препоръчали услугите на STREAMER.BG – заради лесната комуникация, съдействие и бърза реакция

      Съгласни сме, че има параметри за уточнение преди самото излъчване на живо, за тях можете да прочетете в блога ни или да се свържете с нас!

      Излъчване на живо и моментален архив

      Използваната от STREAMER.BG технология осигурява създаването на моментален архив, който остава достъпен онлайн в рамките на 3 години. Продуктовото представяне на DESIREE Gas можете да гледате тук:

      * Овергаз е една от най-големите частни газоразпределителни компании в България. Осигурява природен газ за българските потребители и бизнеса от 1991 г.

      Мрежата на Овергаз достига до домовете на 250 000 български домакинства и над 3000 производствени компании, стотици училища, детски градини, болници и социални заведения. Повече информация вижте на www.overgas.bg

      Blog autor Taisiya Ailleurs

      Разберете как да представите събитието си онлайн!
      Попълнете формата и ще се свържа с Вас!
      Таисия Кръстанова


      Не изпускайте нищо интересно!

      Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

      Нищо повече, нито по-малко : )

      Запиши ме!

      Видео маркетинг в реално времe

      Видео маркетинг в реално времe

      Постигане на емоционална връзка с потребителите

      Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

      DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

      DigitalKidZ: Мащабното разрастване на една полезна инициатива чрез видео стрийминг

      "Конференцията DigitalKidZ придобива все по-голяма популярност в национален мащаб, за съжаление е твърде сложно да я изнесем организационно в градовете извън столицата – 12 лектора и 10 работилници за деца биха оскъпили излишно процеса [...]