Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

Дружеството Бош Термотехника e част от семейството на Бош и е водещ производител на системи за отопление и топла вода в световен мащаб. В рамките на ключова среща между Роберт Бош Термотехника и търговските им партньори в страната, бяха представени два нови продукта, влизащи на българския пазар.

Tази среща беше различна. За първи път в историята на компанията екипът на Бош Термотехника приложи иновативно решение за широко представяне на нови продукти - търговски представители от цялата страна бяха част от срещата чрез излъчване на живо.

Разговаряхме със Стефан Златев, търговски представител за Роберт Бош Термотехника по отношение на цялостната комуникация и обхват на търговската среща

За екипа на Бош Термотехника този проект е сам по себе си специален, тъй като  за целия бранш е първото по рода си продуктово представяне чрез излъчване на живо. Видео маркетинг стратегията на Бош Термотехника досега се е ограничавала до качване на видеа в YouTube канала им. Те избират лайв стрийминга основно поради 3 причини:

1. Надмогване на ограниченията на залата:

Всяка зала има определен капацитет, който не може да бъде надвишен. Поради тази причина Бош Термотехника избра да достигне до всички търговски представители посредством излъчване на живо. В резултат на това, организираното представяне на новите продукти на Бош Термотехника има 514 гледания и достига до 2450 онлайн зрители.

Форматът не позволяваше да бъдат поканени всички заинтересовани от темата и конкретните нововъведения, затова нашият избор за постигане на максимален обхват бе излъчването на живо онлайн.

 

2. Оптимизиране на човешки и финансови ресурси:

Всяка среща, свързваща представители от цяла България изисква организационни и финансови ресурси, съобразяване и съгласуване на място и време на провеждане, както и повтаряемост. Неколкократни срещи с един и същи сценариий: представяне на продуктите и техните спецификации, както и отговаряне на сходни въпроси:

Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез лайв стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна.
Предимства - излъчване на живо

3. Имидж на иновативна компания:

Освен спестяване на ценни ресурси като време и финансови разходи, чрез излъчване на живо Бош Термотехника представиха себе си като иновативна компания, следяща и използваща новите технологии, за да се свърже със свои представители и други заинтересовани от продуктовото им портфолио:

Ефектът от излъчването на живо допринесе за нашия имидж като иновативна, следваща новите тенденции марка, затвърди позицията ни на основоположник в бранша и спести време и ресурс за обучения.

Начин на изпълнение:

Изключително лесно се случва цялостната организация преди, по време на и след излъчването на живо.

Срещата на Бош с представителите ѝ бе излъчена с: 2 динамични камери, които даваха близки планове на лектора и на участници от публиката, допълнителна статична камера заснемаше в общ план. Презентация в оригинално качество бе включена в лайв стрийминга. Режисьор на пулт се грижеше за смесването на картините, както и за доброто възпроизвеждане на звука.

Екипът на Bosch избра за платформа за пряко излъчване Facebook. Срещата се излъчи на фен страницата на компанията и бе споделяна от партньори на компанията.

Включени услуги: излъчване на живо

В заключение: иновативният подход е решаващ за запазване водещи пазарни позиции

За Стефан и екипа на Бош Термотехника излъчването на живо е инструмент, помагащ за създаването имидж на иновативна компания. Разбира се, излъчването на живо само по себе си нe носи ползи, ако не носи полезна информация, съобразена със целевите групи:

Подгответе се добре, бъдете интересни в съдържанието, което споделяте и помнете, че да бъдеш иновативен е равносилно на това да запазиш позициите си на пазара. Предизвикателство е разнообразяването на съдържанието и напасването му за различните целеви групи, до които достига видео стриймингът.

Използваната от STREAMER.BG технология осигурява създаването на моментален архив, който остава достъпен онлайн в рамките на 3 години:

Blog autor Taisiya Ailleurs

Разберете как да представите събитието си онлайн!
Попълнете формата и ще се свържа с Вас!
Таисия Кръстанова


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!

Видео маркетинг в реално времe

Видео маркетинг в реално времe

Постигане на емоционална връзка с потребителите

Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории

Едно излъчване на живо към специалисти и потребители

"Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas." [...]