Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

Дружеството Бош Термотехника e част от семейството на Бош и е водещ производител на системи за отопление и топла вода в световен мащаб. В рамките на ключова среща между Роберт Бош Термотехника и търговските им партньори в страната, бяха представени два нови продукта, влизащи на българския пазар.

Tази среща беше различна. За първи път в историята на компанията екипът на Бош Термотехника приложи иновативно решение за широко представяне на нови продукти - търговски представители от цялата страна бяха част от срещата чрез излъчване на живо.

Разговаряхме със Стефан Златев, търговски представител за Роберт Бош Термотехника по отношение на цялостната комуникация и обхват на търговската среща

За екипа на Бош Термотехника този проект е сам по себе си специален, тъй като  за целия бранш е първото по рода си продуктово представяне чрез излъчване на живо. Видео маркетинг стратегията на Бош Термотехника досега се е ограничавала до качване на видеа в YouTube канала им. Те избират лайв стрийминга основно поради 3 причини:

1. Надмогване на ограниченията на залата:

Всяка зала има определен капацитет, който не може да бъде надвишен. Поради тази причина Бош Термотехника избра да достигне до всички търговски представители посредством излъчване на живо. В резултат на това, организираното представяне на новите продукти на Бош Термотехника има 514 гледания и достига до 2450 онлайн зрители.

Форматът не позволяваше да бъдат поканени всички заинтересовани от темата и конкретните нововъведения, затова нашият избор за постигане на максимален обхват бе излъчването на живо онлайн.

 

2. Оптимизиране на човешки и финансови ресурси:

Всяка среща, свързваща представители от цяла България изисква организационни и финансови ресурси, съобразяване и съгласуване на място и време на провеждане, както и повтаряемост. Неколкократни срещи с един и същи сценариий: представяне на продуктите и техните спецификации, както и отговаряне на сходни въпроси:

Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез лайв стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна.
Предимства - излъчване на живо

3. Имидж на иновативна компания:

Освен спестяване на ценни ресурси като време и финансови разходи, чрез излъчване на живо Бош Термотехника представиха себе си като иновативна компания, следяща и използваща новите технологии, за да се свърже със свои представители и други заинтересовани от продуктовото им портфолио:

Ефектът от излъчването на живо допринесе за нашия имидж като иновативна, следваща новите тенденции марка, затвърди позицията ни на основоположник в бранша и спести време и ресурс за обучения.

Начин на изпълнение:

Изключително лесно се случва цялостната организация преди, по време на и след излъчването на живо.

Срещата на Бош с представителите ѝ бе излъчена с: 2 динамични камери, които даваха близки планове на лектора и на участници от публиката, допълнителна статична камера заснемаше в общ план. Презентация в оригинално качество бе включена в лайв стрийминга. Режисьор на пулт се грижеше за смесването на картините, както и за доброто възпроизвеждане на звука.

Екипът на Bosch избра за платформа за пряко излъчване Facebook. Срещата се излъчи на фен страницата на компанията и бе споделяна от партньори на компанията.

Включени услуги: излъчване на живо

В заключение: иновативният подход е решаващ за запазване водещи пазарни позиции

За Стефан и екипа на Бош Термотехника излъчването на живо е инструмент, помагащ за създаването имидж на иновативна компания. Разбира се, излъчването на живо само по себе си нe носи ползи, ако не носи полезна информация, съобразена със целевите групи:

Подгответе се добре, бъдете интересни в съдържанието, което споделяте и помнете, че да бъдеш иновативен е равносилно на това да запазиш позициите си на пазара. Предизвикателство е разнообразяването на съдържанието и напасването му за различните целеви групи, до които достига видео стриймингът.

Използваната от STREAMER.BG технология осигурява създаването на моментален архив, който остава достъпен онлайн в рамките на 3 години:

Blog autor Taisiya Ailleurs

Разберете как да представите събитието си онлайн!
Попълнете формата и ще се свържа с Вас!
Таисия Кръстанова


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!

Видео маркетинг в реално времe

Видео маркетинг в реално времe

Постигане на емоционална връзка с потребителите

Видео излъчването в реално време носи в себе си спешност и не търпи отлагане. То поглъща и обезоръжава добре развитите ни предпазни механизми срещу количеството информация, насочено към нас. Пренася ни в друг свят, в който диагоналното преминаване през съдържанието има минимални измерения.

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

Как Overgas достигнаха до целевите си аудитории чрез излъчване на живо

"Форматът на „Live” излъчването напълно съответства на нашите цели за активна комуникация с потребителите. А възможността живото излъчване да достигне до голяма аудитория отговаря на целите на кампанията ни, свързана с популяризиране на възможностите на програма DESIREE Gas." [...]