28.03.2021 7 Мин.

I AM AMAZING

За силата на обединението на цяла индустрия по време на криза

Това е една Amazing история за 10 български крафт бири, които се обединиха под една шапка, за да си помогнат в тези трудни за индустрията време. Поканихме организаторите на кампанията Ива Станоева и Велислав Бораджиев от All Channels да разкажат за нея. 

  1. Можете ли да ни разкажете повече за кампанията? Каква беше нейната цел?

Каузата I AM AMAZING е много специална, тъй като за пръв път 10 български пивовари се обединяват в името на една обща цел – да помогнат на засегнатите от коронакризата крафт бирени барове и магазини да оцелеят. 

Всеки пивовар създава уникална собствена крафт бира, но всички те носят общото име I AM AMAZING. Целта е да си напомним, че сме AMAZING, когато сме заедно – независимо дали губим, или побеждаваме. В трудните моменти е по-важно от всякога да си помагаме и именно това провокира едни конкуриращи се пивовари да си подадат ръка и заедно да помогнат на малкия бизнес. 

Бирите се продават единствено в крафт бирените барове и магазини, с което целим да подтикнем хората да ги потърсят и намерят именно на местата, които развиват бирената култура.

2. Механиката на събитието беше разговор в Zoom с определени хора и излъчване в YouTube канала на кампанията. Можете ли да ни разкажете как се спряхте на тези 2 канала и към кого бяха насочени?

Zoom e една от най-използваните видео платформи, която позволява лесен и удобен достъп на участниците. По тази причина ние решихме да проведем събитието именно там. В него взеха участие всички пивовари и собствениците на баровете и магазините. Те разказаха повече за каузата и разкриха подробности за Amazing бирите. Към разговора се присъединиха и журналисти, които имаха възможността да зададат своите въпроси към пивоварите.

Същевременно събитието се излъчваше на живо в Youtube, като се стремяхме да достигнем до максимално широк кръг от хора. Youtube беше най-подходящ за целта, имайки предвид че е водеща платформа за видео съдържание, достига до всички възрастови групи и не изисква никакви усилия от страна на потребителя – не е необходима регистрация или платен абонамент.

3. Какви са резултатите от кампанията?

Събитието получи широк положителен отзвук и сме много щастливи, че успяхме да достигнем до толкова голяма аудитория. Все повече хора се запознават с инициативата и проявяват желание да я подкрепят. Вярваме, че успяхме да активираме любителите на хубава крафт бира да помогнат на местните барове и магазини в този тежък за тях период.

Предстои към каузата да се присъединяват още пивовари и крафт бирени барове, както и да представим новите бири от серията, които ще излязат на пазара съвсем скоро. Радваме се, че хората откликват толкова добре на кампанията и ако тенденцията се запази, можем да помислим за разгръщане на каузата I AM AMAZING в по-мащабен проект.

4. Какви съвети можете да дадете при организацията и популяризация на едно онлайн или хибридно събитие?

От гледна точка на организацията е важно да осигурим лесен и безпроблемен достъп на участниците до виртуалното събитие. От голямо значение е да имаме готовност за бърза реакция при настъпване на технически проблеми от всякакво естество. Напълно нормално е такива да се появяват, но организаторите трябва да работят максимално бързо по отстраняването им.

5. Все по-често събитията са в хибриден или онлайн формат, според Вас тази тенденция ще се задържи ли след отшумяване на епидемията?

Определено живият контакт липсва на всички ни и нищо не би могло да замени усещането за директна комуникация „лице в лице“. Въпреки това технологиите ни предоставят чудесни възможности, от които е съвсем естествено да се възползваме.

Подобни хибридни и онлайн събития ни спестяват огромен ресурс от време, финанси и усилия. Освен това тези ивенти се осъществяват без значение в коя точка по света се намираме.


Едно хубаво нещо, което научихме в следствие на пандемията, е да използваме по-умно времето си и да прибягваме по-често до технологичните удобства, с които разполагаме. Смятам, че тази тенденция ще се запази и след края на пандемията.


Не изпускайте нищо интересно!

Ще Ви изпращаме бюлетин с най-новите ни статии веднъж месечно

Нищо повече, нито по-малко : )

Запиши ме!

Човешкото лице на маркетинга

Човешкото лице на маркетинга

Излъчването на живо като отворен диалог и компас за потребителските настроения

Излъчването на живо (Live Streaming) все повече се сравнява с телевизия. Телевизия, в която няма ограничено ефирно време - своеобразна трибуна на различни гледни точки и мнения, на един истински и градивен диалог, в който няма "напудрени" кадри и непоканени участници. 

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Продуктово представяне: Bosch Термотехника

Стриймингът като икономичен и ефективен метод за представяне на нови продукти

"Тази информация споделяме на теоретични обучения пред до 20 човека аудитория в рамките на един ден. Чрез стрийминга успяхме да спестим месец в преповтаряне на тази информация пред различна публика из цялата страна" [...]